Скрипторий: Monster - coldmire pond (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - coldmire pond (rage of elements)
Coldmire Pond
Creature 8
Description
Coldmire ponds are often mistaken for shallow pools of water, but these sentient bodies of living water actually crawl along the ground or float through other liquids. Coldmires are dangerous ambush predators, drowning creatures that stray too close to or, even more hazardously, stand or swim inside their waters.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 24
Unspecific Lore: DC 22
Specific Lore: DC 19
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 24
Unspecific Lore: DC 22
Specific Lore: DC 19
Source Rage of Elements
Perception +16; darkvision
Languages Thalassic
Skills Athletics +18, Stealth +18
Str +5, Dex +3, Con +5, Int +2, Wis +2, Cha +0
AC 27; Fort +16, Ref +19, Will +13
HP 135; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances fire 10
Shallow Waters The coldmire pond can occupy the same space as other creatures. Creatures who move through the coldmire pond treat it as difficult terrain. Two creatures both occupying the coldmire pond's space are flanking it, regardless of their actual positions within the coldmire pond.
Speed 20 feet, swim 50 feet
Melee clammy pseudopod +20 [+15/+10], Damage 2d8+9 bludgeoning and Grab Constrict 1d6 bludgeoning plus 1d6 cold, DC 25 Drag Below grabbed; Effect The coldmire pond pulls the target below the surface. The target must succeed at a DC 26 Reflex save or fall prone and begin drowning. Requirements The coldmire pond occupies the same space as a target it has Flash Flood primal, water) Water surges out of the coldmire pond in a 20-foot emanation and crashes into nearby creatures, knocking them off their feet. Creatures in the area, as well as any creatures currently sharing the coldmire pond's space, take 4d8 bludgeoning damage and are knocked prone (DC 26 basic Reflex save). Creatures standing inside the coldmire pond treat their result as one step worse. (
Perception +16; darkvision
Languages Thalassic
Skills Athletics +18, Stealth +18
Str +5, Dex +3, Con +5, Int +2, Wis +2, Cha +0
AC 27; Fort +16, Ref +19, Will +13
HP 135; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances fire 10
Shallow Waters The coldmire pond can occupy the same space as other creatures. Creatures who move through the coldmire pond treat it as difficult terrain. Two creatures both occupying the coldmire pond's space are flanking it, regardless of their actual positions within the coldmire pond.
Speed 20 feet, swim 50 feet
Melee clammy pseudopod +20 [+15/+10], Damage 2d8+9 bludgeoning and Grab Constrict 1d6 bludgeoning plus 1d6 cold, DC 25 Drag Below grabbed; Effect The coldmire pond pulls the target below the surface. The target must succeed at a DC 26 Reflex save or fall prone and begin drowning. Requirements The coldmire pond occupies the same space as a target it has Flash Flood primal, water) Water surges out of the coldmire pond in a 20-foot emanation and crashes into nearby creatures, knocking them off their feet. Creatures in the area, as well as any creatures currently sharing the coldmire pond's space, take 4d8 bludgeoning damage and are knocked prone (DC 26 basic Reflex save). Creatures standing inside the coldmire pond treat their result as one step worse. (